startschot

23 februari 2010 - Assenede, België

Beste vriendjes en vriendinnetjes en liefste familie,

Jullie weten natuurlijk al heel lang dat we een beetje zot zijn... Zot van elkaar, zot van eten, zot van zot doen, zot van onze poezen Mona en Zaros, gek op jullie maar bovenal verzot op reizen.

We zagen al jaren jullie de  oren van de kop met onze plannen en daarom vonden we het hoogtijd om niet meer te zagen maar actie te ondernemen.

Bjorn zijn loopbaanonderbreking is mondeling aangevraagd en goedgekeurd!!! Dank u Mevrouw Minnaert :-)Ikzelf moet mij hierover geen zorgen maken, of juist wel, aangezien ik voor het moment nog steeds werkloos ben.

Nu efkes ons plan uit de doeken: we willen graag in augustus 2011 vanuit ons Belgenlandje vertrekken om een 9tal maand later terug in onze zetel te ploffen.

De voorlopige route kunnen we jullie al meegeven:

Moskou - Irkutsk (Rusland)-Ulaan Bataar (Mongolië) per trein, jawel een goede 6000 km met de transsiberische express.

Zo gaan we verder naar China om hier een 2tal maanden te blijven. Nadien staan Vietnam, Laos en Cambodja op het lijstje om ons te gaan vergapen aan prachtige tempels en mega schone natuur. Hoogtijd om cocktails te gaan drinken en te snorkelen in het zuiden van Thailand. We sluiten af in stijl met een maandje aapjes kijken, bloedzuigers ontwijken en veel wandelen,snorkelen, zwemmen en puffen in Maleisisch Borneo.

Voila, dat is het zo een beetje. Het startschot is gegeven en jullie horen nog van ons. Waarschijnlijk tot vervelens toe.

By the way, giften vanaf 30 euro zijn fiscaal aftrekbaar :-)

Veel liefs Ellen en Bjorn

1. jennifer:
    beste bjorn en ellen
    tis jullie van harte gehund geniet van elkaar
    en bjorn we zullen je missen in stuivenberg :)

liefs jenneke xxx
  2. lien van den eeckhout:
    23 februari 2010
    super voor jullie,geniet maar van elkaar en van jullie reis!mijnen BRAD kga u wel beetje missen ze en Hugo zal Ellen beetje missen :-) xxx
  3. Margot Braet:
    23 februari 2010
    Tof, zo 'n blog, nu kunnen we een beetje mee genieten.
    Maar 't zal wel heel saai worden op Stuivenberg.
    Ik ben benieuwd naar jullie avonturen!

Groetjes,
    Margot
  4. Patrick:
    31 maart 2010
    Hallo Ellen en Bjorn,

Ik zie dat jullie blog al geactiveerd is.
    Ben ook eens benieuwd naar jullie ervaringen van die toekomstige reis van 9 maanden.
    Is nog wel een tijdje maar ja die kunnen jullie best gebruiken om voorbereidingen te treffen.

Groeten,

Patrick